Popular Posts

welcome


Wednesday, October 19, 2011

hurm . . gonna miss this moment

assalamualaikum . . .

aku x mau ckp byk .
sbnarnya aku nak citer psal klas,kwn2 n cikgu2 aku sepanjang aku jadik pelajar menengah rendah kat sekolah normah.
dari tingkatan 1 sampai 3 aku duduk klas B jer . (pasal aku x pandai)
byk kenangan pahit manis sepanjang aku jadik budak klas 3B nih .

layan gamba nih :


ni la aku . empunya blog nih . kita capt. gamba ni
cuti gawai ritu 
 layan next story kay ?
                                           
ni kwn2 sekelas aku .

 ni la budak2 laki 2B 2010 n 3B 2011
        bersama-sama dgn cikgu ahmadian kiterg
        guru sejarah yang gantikan cikgu kasmah
masa bersalin dulu .
                                       

ni budak pempuan

budak2 pempuan  lagi ramai kan ?
      pasal tu kelas riuh jer .
                                       


ni pulak mak cik make-up klas kami merangkap bestfren aku jugak lah :
kalau makcik ni gelak , kalah pontianak .
                                       

ni pulak pak cik tidur

   pak cik ni kalau bab tido n ponteng bg jer kt dia .
   NI pak cik RAHSID BIN SAID
                                     

ni pak cik bechok klas 2B n 3B

kalau pak cik ni bercakap mengalahkan mak cik .
                                     

Mak cik nio jiran aku

ni mak cik deydhot
syg mak cik deydhot
mak cik deydhot cantek n baek

                                     


Mak cik ni pelakon terbaek klas 3B


Kalo bab tipu2 cikgu bg jr kat dia .
Dia terrer bab buat muka seposen                
Ni pun bestpren aku jgak.
Mak cik SHAHIRAH BT DAHIRI.
                                       

Mak  cik ni aku sayang

    nama mak cik ni jennyfer.
     mak cik ni baek. pasal tu aku sayang.
                                     

Mak cik camera

mak cik ni pantang tengok camera mesti nak
 menyelit . pasal tu nama dia mak cik camera.
          nama mak cik ni NURSHAMILA ABU BAKAR.

                       
       
aku n makcik shahirah
CIKGU-CIKGU AKU

ni madam ruziah
cikgu ajar kami matapelajaran science
dari tingkatan 2 - 3
aku slalu sakitkan hati cikgu ni
maaf  cikgu !
ni miss christy
guru mata pelajaran kami budak2 3B dari tingkatan 1-3
cikgu ni baek tau

sebelah kiri tu ustazah hamidah
gru pendidikan islam masa di tingkatan 2
cikgu ni dh pindah
ustazah kami ridu ustazah

yg hensem pkai batik tu
guru kelas plg sporting kami
CIKGU DOBY
ni mewakili uustaz khairul azmir
guru pendidikan islam di tingkkatan 3
aku xda gambar dia.



                                     
TAMAT LAH SUDA PASAL BUDAK3 3B

to kwn2 , klu aku ad sakitkan hati korang aku mintak maaf erk . aku nak jumpa korang kat klas science taun dpan . gud luck yae ! terima kasih atas segalanya
May  my friendships  always be.  The most  important thing  to me;  With special  friends I feel  I'm blessed,  So let me give  my very  best. I want  to do  much more  than share.  The hopes  and plans  of friends  who care;  I'll try  all that  a friend can  do. To  make their  secret dreams  come true.  Let me  use my  heart to  see, To  realise what  friends can  be, And  make no  judgements from  a far, But  love my  friends the  way they  are .  You  should always  do your  best, no  matter what.  Sometimes your  best will  be better  then at  other times.  Sometimes you'll  feel more  capable and  able and  other times  you will  feel less,  but no matter what  you should  still do  your best.  Not better and not  less



TO CIKGU CIKGU :
cikgu , saya byk sgt salah kat cikgu2 sume . sy mintak maaf erk cikgu .
saya akan buktikan pada cikgu2 sume , bahawa usaha cikgu2 mendidik saya menjjadi insan yg berguna tidak sia2 ,
sy akan jumpa cikgu2 smua bila saya dh berjaya suatu hari kelak.
cikgu doakan kejayaan saya .
semoga cikgu2 sume diberkati selalu.
ada rezeki jumpa lagi .
TERIMA KASIH CIKGU


TO FREN N CIKGU2 :
aku akan rindu kkorang .
korangg doakan aku berjaya di dunnia n akhirat kay

trimalah pantun ni :

KALAU ADA SUMUR DI LADANG,
BOLEH SAYA MENUMPANG MANDI,
KALAU ADA UMUR YANG PANJANG,
BOLEH KITA BERJUMPA LAGI .

kbye
wasalam


DETIK MANIS BERSAMA KALIAN XKAN KU LUPAKAN
      


4 comments:

  1. waa, .aku syi0ke kau puji-2 aku, .ngeh-3, .

    ReplyDelete
  2. pasal ku mmg shantewk .. mak cik shantewk :)

    ReplyDelete
  3. apsal lak macik satek, .tama0-2, .awk, .bl0g suda bgubah, .nk jugak, .tic me h0w b0le? bl0g saia sudah besarang lelabah dh, .tk satek

    ReplyDelete
  4. mak cik jangan rishau free nenek jumpa deydhot nenek ajar .

    ReplyDelete