Popular Posts

welcome


Saturday, November 12, 2011

tersentuh . . my haters , forgive me ! i was'nt meant to do !

dlm idup aku ni kan . salu ad benda yg buat aku x sng ati .
n aku ni cpt sgt nak tersentuh .
tengok mende o dgr mende yang sedeh2 nak nangis .
skit2 nangis . skit2 nangis . lifeless sgt kan .
tp klu dpn org kn , aku malu nak nangis .
pasal aku ni tersangatlah degil bin degol orgnya.
malu la nak nangis dpan org .
selagi masih dpt tahan aku akan tahan .
yg ni lain plak kisah die ,
org dh buat mcm2 kat aku ,
org dh ckp mcm2 yg buruk pasal aku ,
aku ttp jugak nak tolong dorang klu diorg minx tlong kat aku
aku bukan nak mengunkit , tapi tu la kenyataannya .
knp aku cpt sgt lupa ygorg buat kt aku ?
aku ni baek ke ? tapi org byk ckp aku ni jahat .
aku jahat sgt eh ?
to org yg ingat aku jahat tuh ,
x smua org nampak baik tu hati dia baik
n x smua mende yg kita nampak n rasa dari luaran seseorang tu btul .
mentang2la  aku ni muka x cantik perangai pun x cantik ?
tapi aku penah minx ke nak jadi cm2 ?
x , aku pun nak lahir cm korang .
aku bukan x try nak jadi baik .
dh bapa kali aku try , tp hanya dpt betahan untuk 1 bulan jer .
aku bukan jahat sgt , aku mls n x suka yg x adil !
aku akan cuba nak sakitkan hati org yg yg aku rsa x adil kt aku .
dh sakit hati ? salahkan aku !
padahal dia yg bungakan mende tuh !
aku mula la nak melalut panjang2 nih .
korang penah denga x lagu "YOU" by NUR JANNAH ALIA  ?
klu x penah cer try dengar
kompem korang nangis .
dah la , mls nak ingat mende yg buat aku sakit hati .
sory sgt3

No comments:

Post a Comment